III Łomżyński Półmaraton


Bieg przy 30 stopniach już za mną …

Na trasie , było bardzo ciekawie bo jeszcze na żadnym innym biegu , nie widziałem aby tylu biagaczy rezygnowało , przez warunki atmosferyczne.
Ale to nie wszystko , na tarsie  miałem pytanie z ambulansu czy wszystko ok , byłem mile zaskoczony , że organizator pomysłał nawet o tym.

Oprócz opieki medycznej , na trasie była woda i napój energetyczny.

Choć warunki były ledwo do wytrzymania , dobiegłem na metę.

Na koniec , każdy kto ukończył bieg , mógł zjeść ciepły posiłek i wypić łomżańskie piwo.
Zostały też rozlosowane nagrody , jedną z nich wygrałem.

Za rok na pewno , ponownie przyjadę.🙂

III Łomżyński Półmaraton
III Łomżyński Półmaraton

Skomentuj

