3 Carrefour Półmaraton Warszawski – Meta


Pierwszy półmaraton i 21 km już za mną.
Osiągnełem lepszy czas niż planowałem !!
Ale to nie wszystko na koniec zostawiłem trochę siły na szybki sprint , który opłacił się bo dał mi jedno miejsce do przodu , wyprzedziłem pana Łukasza tuż przed linią mety o 4 sekundy.🙂

A teraz czas na wyniki :

Miejsce : 2199
Miejsce w kategorii : 484

Czas total  : 02:20:36
Czas netto : 02:18:06

Miedzyczas 5 km – 00:33:10
Check points 10 km – 01:05:54

3 Carrefour Półmaraton Warszawski 3 Carrefour Półmaraton Warszawski

Skomentuj

