Komunikacja za wolna!


Dziś miałem przykład, że tempo jazdy kierowców autobusów jest bardzo różne, ale tak wolnego jak dziś to jeszcze nigdy nie miałem.
Jechałem autobusem aż 45 minut czyli o 20 minut więcej niż normalnie przez co spóźniłem się na bieg i nie miałem możliwości już wystartować.

Na kolejny bieg na pewno przeznaczę więcej czasu na dojazd.

Skoro już byłem tak blisko starówki poszedłem zobaczyć obchody “Niepodległości“ ,które są najważniejszym świętem narodowym.
Udało mi się wyrobić nawet na początek więc widziałem defiladę , następnie był sprzęt wojskowy szczególnie zapamiętałem samochody pancerne oraz czołg, którego nawet poczułem.

Jeszcze przed defiladą oglądałem sprzęt z Muzeum Wojska Polskiego.

W tym roku było bardzo wiele ludzi nie tylko ludzi starszych lecz też wiele młodzieży.
Na koniec przedostanie się przez tłum ludzi i powrót do domu.

Skomentuj

